Інформатика

ПОНЕДІЛОК 18.05.2020 РОКУ
ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС
ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ ПОНЕДІЛОК 18.05.2020 РОКУ) 

ТЕМА: РОЗРОБКА СЦЕНАРІЮ МАЙБУТНЬОГО ПРОГРАМНОГО ПРОЕКТУ
ЗАВДАННЯ: 1 ОПРАЦЮВАТИ ПАРАГРАФИ 21,22


ПОНЕДІЛОК 04.05.2020 РОКУ
ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС
ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ ПОНЕДІЛОК 04.05.2020 РОКУ) 

ТЕМА: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ МЕТОДОМ ПОДІЛУ НА ПІДЗАДАЧІ. СТВОРЕННЯ ПРОГРАМНИХ ПРОЕКТІВ.
ЗАВДАННЯ.: 1. ОПРАЦЮВАТИ § 22, ПОВТОРИТИ  §21.
ТЕСТ КОД ДОСТУПУ 



ПОНЕДІЛОК 27.04.2020 РОКУ
ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС
ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ ПОНЕДІЛОК 27.04.2020 РОКУ) 

ТЕМА: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ З АЛГОРИТМІЧНИМИ СТРУКТУРАМИ ПОВТОРЕННЯ ТА РОЗГАЛУДЖЕННЯ. ПРАКТИЧНА РОБОТА 7.
ЗАВДАННЯ.: 1. ОПРАЦЮВАТИ § 21, ПОВТОРИТИ  §19-20.
ВИКОНАТИ ТЕСТ Код доступу 873950
 використати цей код, відкривши посилання  join.naurok.ua

2. ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО 




_____________________________________________________________________
ПОНЕДІЛОК 13.04.2020 РОКУ
ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС
ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ ПОНЕДІЛОК 13.04.2020 РОКУ) 

ТЕМА:Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалудження.

ЗАВДАННЯ:1. ОПРАЦЮВАТИ §21(ст.173-183)
2. Дати відповіді на запитання (у зошиті):
1.     Що таке вкладені розгалуження? Чим вони відрізняються від послідовності розгалужень?
2.     Що таке вкладені цикли?
3.  Чим може бути корисним використання вкладених розгалужень чи циклів при складанні програми?
4.     Чи можна поєднати алгоритмічні структури повторення та розгалуження в одному проекті Скретч? Поясни, навіщо це може бути потрібно.
Відповіді надішліть мені в особистих повідомленнях у вигляді фото.

________________________________________________________________________________

ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС

ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ ПОНЕДІЛОК 06.04.2020 РОКУ)

ТЕМА:ПОНЯТТЯ ПОДІЇ. ВИДИ ПОДІЙ. ПРОГРАМНЕ ОПРАЦЮВАННЯ ПОДІЇ.

ЗАВДАННЯ:1. ОПРАЦЮВАТИ §19, 20.

2. ВИКОНАТИ ВПРАВУ 1 (СТ.158-159), 
3. ДАТИ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ ПИСЬМОВО У ЗОШИТ  (СТ. 160 ПІДРУЧНИКА)
4. ВІДЕО 

______________________________________________________

ІНФОРМАТИКА 6 КЛАС

ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ ПОНЕДІЛОК 30.03.2020 РОКУ)


    1. ОПРАЦЮВАТИ §18 ( СТ.145-154)
    2. ЗАВАНТАЖ  СКРЕЧ 2.
    3. ЗАПИШІТЬ ВИЗНАЧЕННЯ ДО ЗОШИТІВ, 
    ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ЗАПИТАННЯ   (ст. 153)
    4. ВИКОНАЙТЕ ПРАКТИЧНЕ ЗАВДАННЯ ( за можливістю), 
    (ст.149-151 підруч.  Інформатика, за ред Н.В.Морзе, 2019 р.)
         
Вправа 1. Пори року ( ст.149-151 підручника Інформатика, за ред Н.В.Морзе, 2019 р.)
         
Завдання. 
Створи проект Пори року, у якому дерево змінює свій вигляд після натиснення кнопки пори року: взимку на його гілках лежить сніг, навесні – дерево зацвітає, влітку – вкривається зеленим листям, а восени на ньому червоніють яблука. Передбач кнопку повернення до початкового вигляду.

ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ВІДЕО ТА СПРОБУЙТЕ ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ "ПАДАЮЧИЙ СНІГ"

Корисні посилання




























Безпека в інтернеті

 

ПРАВИЛА Інтернет-БЕЗПЕКИ І Інтернет-ЕТИКИ
ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТТКІВ


Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.

Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.



Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.



Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.



Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.



Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.



Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.



Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.

У електронних листах не застосовуйте текст, набраний у ВЕРХНЬОМУ РЕГІСТРІ - це сприймається у мережі як крик, і може прикро вразити вашого співрозмовника.

Не надсилайте у листі інформації великого обсягу (картинки, фотографії тощо) без попередньої домовленості з вашим співрозмовником.

Не розсилайте листи з будь-якою інформацією незнайомим людям без їхнього прохання - це сприймається як "спам", і звичайно засмучує користувачів мережі.

Завжди поводьтеся у мережі так, як би ви хотіли, щоб поводилися з вами!

Немає коментарів:

Дописати коментар