Трудове навчання (Технології)

П’ЯТНИЦЯ  22.05.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  5 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема: М’ЯКА ІГРАШКА. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ.
ПРАВИЛА ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ  УЧНІВ, ЯКІ НЕ ВИКОНАЛИ ПРОЕКТ
1. Перегляньте відео.
2. Зробіть іграшку із помпонів, надішліть фото робіт мені в особисті повідомлення .
______________________________________________________
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 22.05.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА: 
ДЕКОРАТИВНА ПОДУШКА. 
ПРАКТИЧНА РОБОТА: ОСТАТОЧНА ОБРОБКА ВИРОБУ. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ГОТОВОГО ВИРОБУ.
Додаткові проекти:
Для хлопців  (на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині), виготовити предмети інтер’єру; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 3)вироби із паперу: технологія орігамі, плетіння із газетних трубочок і т.д.;4) виріб за допомого. технології стрінг-арт.


______________________________________________________

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 22.05.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема:Корисні речі для інтер’єру школи, помешкання.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 

Для дівчат: ФОТО ВИГОТОВЛЕНИХ ВИРОБІВ НАДІСЛАМИ МЕНІ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ 

Для хлопців ФОТО ВИГОТОВЛЕНИХ ВИРОБІВ НАДІСЛАМИ МЕНІ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ 
 ( на вибір )
1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині) , виготовити предмети інтер’єру ; 
2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 
3) за допомогою технології стрінг-арт виготовити предмет інтер’єру.



______________________________________________________
СЕРЕДА  20.05.2020 РОКУ
ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТА ОЦІНКА ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
ЗАВДАННЯ: Підготувати презентації.
______________________________________________________

СЕРЕДА  20.05.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  7 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: Маркування споживчих товарів. Призначення етикетки на товарах. Екологічні символи. Стандарти якості та безпеки.

ЗАВДАННЯ: 
ХЛОПЦЯМ:
1.Опрацювати параграфи 33-35  підручника для хлопців ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС ДЛЯ ХЛОПЦІВ
ДІВЧАТАМ:
1. Опрацювати параграфи 19  підручника для ДІВЧАТ  ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІВЧАТ 7 КЛАС,
2.ВИКОНАТИ ТЕСТ Повідомте учням
Код доступу 2555674
______________________________________________________
П’ЯТНИЦЯ  15.05.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  5 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема: М’ЯКА ІГРАШКА. ПРЕЗЕНТАЦІЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ.

ЗАВДАННЯ ДЛЯ  УЧНІВ, ЯКІ НЕ ВИКОНАЛИ ПРОЕКТ
1. Перегляньте відео.
2. Зробіть іграшку із помпонів, надішліть фото робіт мені в особисті повідомлення .
______________________________________________________
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 15.05.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА: ДЕКОРАТИВНА ПОДУШКА. 
ПРАКТИЧНА РОБОТА: ОСТАТОЧНА ОБРОБКА ВИРОБУ. КОНТРОЛЬ ЯКОСТІ ГОТОВОГО ВИРОБУ.
Додаткові проекти:
Для хлопців  (на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині), виготовити предмети інтер’єру; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 3)вироби із паперу: технологія орігамі, плетіння із газетних трубочок і т.д.;4) виріб за допомого. технології стрінг-арт.


______________________________________________________

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 15.05.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема:Корисні речі для інтер’єру школи, помешкання.
ПРЕЗЕНТАЦІЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. 

Для дівчат: ФОТО ВИГОТОВЛЕНИХ ВИРОБІВ НАДІСЛАМИ МЕНІ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ 

Для хлопців ФОТО ВИГОТОВЛЕНИХ ВИРОБІВ НАДІСЛАМИ МЕНІ В ОСОБИСТІ ПОВІДОМЛЕННЯ 
 ( на вибір )
1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині) , виготовити предмети інтер’єру ; 
2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 
3) за допомогою технології стрінг-арт виготовити предмет інтер’єру.



ЧЕТВЕР  14.05.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 6 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА: ТЕХНОЛОГІЯ ДОГЛЯДУ ЗА ВОЛОССЯМ.
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ВОЛОССЯ І СТАН ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ
ТЕХНОЛОГІЯ ДОГЛЯДУ ЗА ЖИТЛОМ.

ЗАВДАННЯ З ТЕМИ "ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ВОЛОССЯ І СТАН ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ"
ДЛЯ ДІВЧАТ - ПРОЧИТАТИ ПАРАГРАФ 30 ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІВЧАТ 6 КЛАС;
ДЛЯ ХЛОПЦІВ - ПРОЧИТАТИ ПАРАГРАФ 34 ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ХЛОПЦІВ 6 КЛАС

ЗАВДАННЯ З  ТЕМИ "ТЕХНОЛОГІЯ ДОГЛЯДУ ЗА ЖИТЛОМ"ДЛЯ ХЛОПЦІВ  - ПАРАГРАФИ 29-33 ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ХЛОПЦІВ 6 КЛАС,
ДЛЯ ДІВЧАТ - ПАРАГРАФИ 28-29  ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІВЧАТ 6 КЛАС

ВИКОНАТИ ТЕСТИ 1. Код доступу 357628
2. Код доступу 816117
______________________________________________________
СЕРЕДА  13.05.2020 РОКУ
ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА:РОЗРОБЛЕННЯ РЕКЛАМИ ВИРОБУ
ЗАВДАННЯ: Підготувати презентації.
______________________________________________________

СЕРЕДА  13.05.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  7 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: Маркування споживчих товарів. Призначення етикетки на товарах. Екологічні символи. Стандарти якості та безпеки.

ЗАВДАННЯ: 
ХЛОПЦЯМ:
1.Опрацювати параграфи 33-35  підручника для хлопців ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС ДЛЯ ХЛОПЦІВ, виконати практичну роботу №11 з підручника.
ДІВЧАТАМ:
1. Опрацювати параграфи 19  підручника для ДІВЧАТ  ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІВЧАТ 7 КЛАС, ВИКОНАТИ ПРАКТИЧНУ РОБОТУ НА СТ. 214.

______________________________________________________

П’ЯТНИЦЯ  08.05.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  5 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема: М’ЯКА ІГРАШКА. Виготовлення виробу.

ЗАВДАННЯ:  1. Перегляньте відео.
2. Зробіть іграшку із помпонів.
______________________________________________________
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 08.05.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА: ДЕКОРАТИВНА ПОДУШКА. 
ПРАКТИЧНА РОБОТА: ВИШИВАННЯ ВИБРАНОЇ КОМПОЗИЦІЇ ОБРАНИМИ ШВАМИ.
Додаткові проекти:
Для хлопців  (на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині), виготовити предмети інтер’єру; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 3)вироби із паперу: технологія орігамі, плетіння із газетних трубочок і т.д.;4) виріб за допомого. технології стрінг-арт.


______________________________________________________

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 08.05.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема:Корисні речі для інтер’єру школи, помешкання.
  Виконання технологічних операцій.

Для дівчат: Продовжуйте  вишивати власні вироби.

Для хлопців  ( на вибір )
1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині) , виготовити предмети інтер’єру ; 
2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 
3) за допомогою технології стрінг-арт виготовити предмет інтер’єру.

______________________________________________________

ЧЕТВЕР 07.05.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  6 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема: Виготовлення брелка.
Технологія виготовлення виробу - макраме 
(або бісероплетіння).
Створення ескізного малюнку виробу. 
Практична робота :" Виготовлення виробу із бісеру"

Завдання:


1.Виготовити власний нескладний виріб із бісеру.


ЧЕТВЕР 30.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  6 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема: Виготовлення брелка.
Технологія виготовлення виробу - макраме 
(або бісероплетіння).
Створення ескізного малюнку виробу. 
Практична робота :" Виготовлення виробу із бісеру"

Завдання:
1.Виготовити власний нескладний виріб із бісеру.


______________________________________________________

СЕРЕДА  29.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  7 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: Виконання технологічних операцій. Практична робота. Виготовлення виробу. (ФОТОРАМКИ)

ЗАВДАННЯ: Продовжуйте робити виріб (фоторамку)
Надсилайте фото виготовлених васм виробів  мені в особисті повідомлення (ВАЙБЕР).
______________________________________________________

СЕРЕДА  29.04.2020 РОКУ
ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: ЗАВЕРШАЛЬНИЙ ЕТАП. Контроль якості готового виробу. Економічне обгрунтування виробу.

ЗАВДАННЯ:
  • Згідно  навчального  модулю"Техніки декоративно-ужиткового мистецтва"  продовжуйте виготовлення власного виробу (писанкарство, вишивка, декупаж). 
  •  Створіть у власних презентаціях завершальний  етап виготовлення обраного вами  виробу, проведіть міні-маркетингове дослідження.
     2.    Надсилайте процес виготовлення вами виробу на мою електронну адресу:
  fessaycc@gmail.com
______________________________________________________

П’ЯТНИЦЯ  24.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  5 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема: М’ЯКА ІГРАШКА. М’яка іграшка у сучасному декоративно- ужитковому мистецтві. Пласкі та об’ємні іграшки.

ЗАВДАННЯ:  1. Перегляньте відео.

2. Намалюйте ескіз іграшки.
3. Зробіть шаблони.
______________________________________________________
П’ЯТНИЦЯ  24.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  8 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
ТЕМА: Виготовлення декоративної подушки ( технологія  виготовлення - вишивання стрічками).

Завдання: Дівчата - вишивати власний виріб ( стрічками), якщо немає можливості -ввиговити власний виріб за допомогою будь-якою технологією (в’язання гаком, спицями, виготовлення штучних квітів і т. д.)

Додаткові проекти:
Для хлопців  (на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині), виготовити предмети інтер’єру; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб,3) конструювання із паперу.

______________________________________________________
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ  10.04.2020 РОКУ
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

 Тема Корисні речі для інтер’єру школи, помешкання.
  Виконання технологічних операцій.

Для дівчат: Продовжуйте  вишивати власні вироби.

Для хлопців  ( на вибір )
1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині) , виготовити предмети інтер’єру ; 
2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 
3) за допомогою технології стрінг-арт виготовити предмет інтер’єру.


БАЖАЮ УСПІХІВ!
______________________________________________________

ЧЕТВЕР 23.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  6 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема: Виготовлення брелка.
Технологія виготовлення виробу - макраме 
(або бісероплетіння).

1. Ознайомтеся із технікою плетіння макраме або бісероплетіння
2. Підберіть  ідею виготовлення власного виробу ( на вибір)
________________________________________________________________________________


СЕРЕДА  22.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ  7 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: Виготовлення виробу (ФОТОРАМКИ)

ЗАВДАННЯ: Продовжуйте робити виріб (фоторамку)
Надсилайте фото виготовлених васм виробів  мені в особисті повідомлення (ВАЙБЕР).
______________________________________________________

СЕРЕДА  22.04.2020 РОКУ
ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: Виготовлення виробу.

ЗАВДАННЯ:
  • Згідно  навчального  модулю"Техніки декоративно-ужиткового мистецтва"  продовжуйте виготовлення власного виробу (писанкарство, вишивка, декупаж). 
  •  Створіть у власних презентаціях технологічний етап виготовлення обраного вами  виробу.    
     2.    Надсилайте процес виготовлення вами виробу на мою електронну адресу:
  fessaycc@gmail.com
______________________________________________________


ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 5 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 17.04.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА:ПОБУТОВІ ПРИЛАДИ У МОЄМУ ЖИТТІ
 ПРАКТИЧНА РОБОТА: ОЗНАЙОМЛЕННЯ З РІЗНИМИ ВИДАМИ ПОБУТОВОЇ ТЕХНІКИ. ПРИГОТУВАННЯ ГАРЯЧИХ НАПОЇВ.

ЗАВДАННЯ: 

1. ДІВЧАТАМ ОПРАЦЮВАТИ §28,29 ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІВЧАТ 5 КЛАС

2. ХЛОПЦЯМ ОПРАЦЮВАТИ § 31,32  ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ХЛОПЦІВ 5 КЛАС

3. ПРИГОТУВАТИ ГАРЯЧІ НАПОЇ (НА ВИБІР), У ЗОШИТІ ЗАПИСАТИ ТЕХНОЛОГІЮ ПРИГОТУВАННЯ НАПОЇВ (ЯК ВИ ГОТУВАЛИ НАПОЇ).

_________________________________________________________________________________


ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 17.04.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА: ДЕКОРАТИВНА ПОДУШКА. РОЗРОБКА КОМПОЗИЦІЇ.
ПРАКТИЧНА РОБОТА: ПІДГОТУВАТИ МАТЕРІАЛИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ВИРОБУ
Додаткові проекти:
Для хлопців  (на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині), виготовити предмети інтер’єру; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 3) за допомогою технології виготовлення листівок виготовити листівку до Великодня.

____________________________________________________

ЧЕТВЕР  16.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 6 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: ТЕХНОЛОГІЯ ДОГЛЯДУ ЗА ВОЛОССЯМ.
ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ВОЛОССЯ І СТАН ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ
ТЕХНОЛОГІЯ ДОГЛЯДУ ЗА ЖИТЛОМ.

ЗАВДАННЯ З ТЕМИ "ЗОВНІШНІЙ ВИГЛЯД ВОЛОССЯ І СТАН ЗДОРОВ’Я ЛЮДИНИ"
ДЛЯ ДІВЧАТ - ПРОЧИТАТИ ПАРАГРАФ 30 ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІВЧАТ 6 КЛАС;
ДЛЯ ХЛОПЦІВ - ПРОЧИТАТИ ПАРАГРАФ 34 ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ХЛОПЦІВ 6 КЛАС

ЗАВДАННЯ З  ТЕМИ "ТЕХНОЛОГІЯ ДОГЛЯДУ ЗА ЖИТЛОМ"ДЛЯ ХЛОПЦІВ  - ПАРАГРАФИ 29-33 ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ХЛОПЦІВ 6 КЛАС,
ДЛЯ ДІВЧАТ - ПАРАГРАФИ 28-29  ПІДРУЧНИКА ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ ДІВЧАТ 6 КЛАС


БАЖАЮ УСПІХІВ!
______________________________________________

СЕРЕДА  15.04.2020 РОКУ
ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: Виготовлення виробу.

ЗАВДАННЯ:
  • Згідно  навчального  модулю"Техніки декоративно-ужиткового мистецтва"  продовжуйте виготовлення власного виробу (писанкарство, вишивка, декупаж). 
  •  Створіть у власних презентаціях технологічний етап виготовлення обраного вами  виробу.    
     2.    Опрацюйте ст. 31-38 підручника Технології (10-11 клас).


______________________________________________________


СЕРЕДА  15.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

Тема:РАМКА ДЛЯ ФОТО.
Виріб виробу із застосуванням методу фокальних об’єктів. 
Практична робота. Створення ескізу. 

ЗАВДАННЯ: Створити ескіз рамки для фото.
___________________________________________

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ  10.04.2020 РОКУ
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

 Тема Корисні речі для інтер’єру школи, помешкання.
  Виконання технологічних операцій.

Для дівчат: Продовжуйте  вишивати власні вироби.

Для хлопців  ( на вибір )
1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині) , виготовити предмети інтер’єру ; 
2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 
3) за допомогою технології стрінг-арт виготовити предмет інтер’єру,
4)за допомогою технології виготовлення листівок виготовити листівку до Великодня.

БАЖАЮ УСПІХІВ!
_________________________________________________________________________
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ  10.04.2020 РОКУ
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

 Тема: Декоративна подушка. Технологія вишивання стрічками.
Робота з інформаційними джерелами.Пошук інформації . Виконання ескізу.






ЗАВДАННЯ:
1) Дізнатися про комбінаторику
Комбінаторика — це метод проектування, у якому застосовують комбінування форм та їхніх елементів, використовуючи при цьому різні способи та прийоми.
 З історії питання
Комбінаторними методами в проектуванні одягу вперше скористалися в 1920 році радянські конструктивісти А. Родченко, Л. Попова,В. Степанова. Вони використовували програмні методи формоутворення: комбінування стандартних елементів з набору найпростіших
геометричних форм; комбінування різних видів декору на основі базової форми; варіанти трансформації одягу в процесі експлуатації. Згодом програмні методи формоутворення не тільки стали головними методами при проектуванні промислових колекцій, але й лягли в основу
графічних комп’ютерних програм.
Комбінаторика «оперує» певними прийомами моделювання, такими як:
— перестановка;
— вставка, урізання;
— групування;
— переворот;
— організація ритмів
Комбінаторні методи сьогодні є основними в проектуванні.
Проектуючи виріб, дизайнер повинен ретельно продумати компзицію виробу. Композицію можна визнати вдалою, якщо дотримані такі умови:
•• жодна частина цілого не може бути видалена або замінена без шкоди для цілого;
•• частини не можуть мінятися місцями без шкоди для цілого;
•• жоден елемент не може бути приєднаний до цілого без шкоди для нього.
Інакше кажучи, у добре продуманій композиції нічого не можна ні додати, ні відняти, не порушивши при цьому цілісності. Будь-який виріб має бути завершеним і не містити таких частин та елементів, які б суперечили функціональним, конструктивним або художнім вимогам. Досягти цього можна, знаючи правила побудови композиції, її елементи та прийоми.
Одним із важливих засобів у художньому конструюванні є симетрія.
Симетрія – це розмірне, пропорційне розміщення частин цілого відносно площини, осі або центра. Є багато видів симетрії. Найпростіший із них – дзеркальний, за якого частини фігури розташовані одна відносно одної як предмет і його відображення в дзеркалі. Одяг людини, як і її статура найчастіше є симетричними.
Асиметрія – це порушення симетрії елементів у межах цілого. асиметричність одягу створює враження руху, активності.
Ритм – це рівномірне чергування впорядкованих елементів (ліній, об’ємів, площин тощо). ритмічна організація форми зустрічається в архітектурі, образотворчому мистецтві, в орнаментах декоративно-вжиткового мистецтва, а також в одязі. Ритм ми сприймаємо не лише зорово, а й на слух, наприклад, ритмічна музика чи вірш. В архітектурній споруді ритмічно розміщені вікна, колони, орнаментальні оздоблення тощо. 

За допомогою ритму можна в русі передати форму одягу, його кольорове рішення, лінії силуету, оздоблення тощо. Під час розробки нових моделей найчастіше використовують простий рівномірний (а), пропорційно-послідовний (б), радіально-променевий (в) види ритму.
Простий рівномірний ритм передбачає послідовне чергування однакових за розміром, формою, кольором елементів. Проміжки між ними також однакові. Пропорційно-послідовний ритм – це повторення елементів, проміжків між ними з їх пропорційним збільшенням або зменшенням. 
Радіально-променевий ритм упорядковує лінії, що починаються в одному місці.

Розробники нових моделей часто застосовують ритм кольорів. Наприклад, смугасту чи картату тканину, орнаментальне оздоблення, ґудзики контрастного кольору тощо. Композиція, яка побудована на ритмічному чергуванні елементів, виглядає завершеною, гармонійною. І, навпаки, порушення ритму в композиції одягу робить модель неестетичною.

2)Працювати з інформаційними джерелами. Розробити ескізний малюнок  виробу. 
3)  Підготувати матеріали та інструменти для вишивання стрічками.
Додаткові проекти:
Для хлопців  (на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині), виготовити предмети інтер’єру; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 3) за допомогою технології виготовлення листівок виготовити листівку до Великодня.

БАЖАЮ УСПІХІВ!
_______________________________________________
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 5 КЛАС
П’ЯТНИЦЯ 10.04.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА : ВИГОТОВЛЕННЯ ПИСАНКИ-ЗЕРНІВКИ.

ЗАВДАННЯ: 1) Виготовити писанку-зернівку
2) Презентувати писанку -зернівку у вигляді фото (фото надіслати мені в особистому повідомленні)

                                      БАЖАЮ УСПІХІВ!
______________________________________________________


ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 6 КЛАС
ЧЕТВЕР 09.04.2020 РОКУ

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ


ТЕМА: Виготовлення писанки-мальованки.

ЗАВДАННЯ: виготовити писанку-мальованку, презентувати (надіслати  мені фото виготовленого вами виробу).


Мальованки — це яйця розписані акварельними фарбами, гуашшю або спеціальним лаком, який продається зараз у крамницях, за допомогою пензлика. Мальованки не є традиційними і не мають глибоких коренів, але багато дітей в школах, замість писанок на Великдень, малюють власне мальованки; на них переважають рослинні орнаменти.

КОРИСНІ ПОРАДИ
1. Як виготовити заготовку-основу з шкарлупи яйця. 
      Спочатку потрібно проколоти яйце з обох боків та видути його. Шкарлупу необхідно промити під проточною водою, а середину яйця - мильним розчином. Яйце після цього потрібно ретельно просушити. Для надання шкарлупі додаткової міцності необхідно декілька разів в середину заготовки залити клей ПВА. Кожного разу заливати невелику кількість клею та ретельно просушувати заготовку.
  • Для писанок найчастіше беруть курячі яйця, інколи гусячі і качині яйця.
  • Бажано взяти яйце з білою шкарлупою, бо на ній орнамент буде виглядати яскравіше та контрастніше. Можна використовувати і жовті яйця, писанка матиме приглушений специфічний колорит. Перевірте, щоб на яйці не було тріщин.
  • Яйце потрібно обмити у воді, злегка натерти сіллю або ще краще миючим засобом і обмити теплою водою. Обтерти яйце чистим рушником або серветкою.
  • Беремо яйце і просвердлюємо його з обох боків спеціальним шилом
  • Вставляємо трубочку і видуваємо вміст яйця в окрему ємкість.
  • Під проточною водою вимиваємо яйце в середині.
  • Якщо робите крашанку, тоді використовуйте варене яйце: 
  • Перед фарбуванням біле варене яйце опускають на кілька секунд в оцет.
  • *   Після того як яйце вийняли з оцту, сушити його не треба, а відразу перекласти у фарбу. Для цього потрібно яйце охайно покласти в ложку й опустити на дно склянки разом із ложкою, швидко і впевнено. При цьому іншою рукою притримуємо склянку з фарбою, не відриваючи її від столу.
  • *   Після фарбування виловити яйце ложкою, покласти на нього зверху серветку і підняти його не перевертаючи ложку. Ретельно промокнути яйце, щоб воно було сухе.
  • *  Щоб писанка вийшла багатобарвною, необхідно зберігати послідовність нанесення кольорів від світлого до темного.
Крашанка – ( галунка) – один із чотирьох видів розписаних великодніх яєць. Традиційна технологія виготовлення крашанки є дуже простою. Для отримання крашанок використовують круто зварене яйце. Для покрашення використовують як природні барвники так і синтетичні. Щоб розфарбовані писанки були їстівні потрібно використовувати харчові або натуральні барвники.

Натуральні барвники: лушпиння із цибулі, відвар із кропиви, столового буряка, бузина.

ОТЖЕ, пасхальні яйця пофарбовані барвниками — це крашанки
звичайні підготовлені яйця, розписані за допомогою воску традиційними орнаментами і символами та пофарбовані в барвниках, — це писанки. 
Яйця, розмальовані фарбами, називають мальованками.

ЕТАПИ ВИГОТОВЛЕННЯ ПИСАНКИ-МАЛЬОВАНКИ
1. Видуте ( або варене, або дерев’яну заготовку яйця) яйце покрийте фарбою (акриловою, гуаш),


Виготовити мальованки своїми руками досить просто
2. Нанесіть вибраний малюнок
Виготовити мальованки своїми руками досить простоВиготовити мальованки своїми руками досить просто
3.На мальованці можна зробити традиційний пасхальний напис — ХВ (літери розшифровуються у фразу Христос Воскрес) або нанести будь-який інший напис.
Виготовити мальованки своїми руками досить просто
4.Готовій мальованці потрібно дати підсохнути.
БАЖАЮ УСПІХІВ!
______________________________________________________

СЕРЕДА  08.04.2020 РОКУ
ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: Виготовлення виробу.

ЗАВДАННЯ:
  • Згідно  навчального  модулю"Техніки декоративно-ужиткового мистецтва"  продовжуйте виготовлення власного виробу (писанкарство, вишивка, декупаж). 
  •  Створіть у власних презентаціях технологічний етап виготовлення обраного вами  виробу.    
     2.    Опрацюйте ст. 31-38 підручника Технології (10-11 клас).
______________________________________________________

СЕРЕДА  08.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Тема:РАМКА ДЛЯ ФОТО.

ЗАВДАННЯ: виготовити основу рамки для фото з картону.

ЕТАПИ СТВОРЕННЯ РАМКИ:
ПЕРЕГЛЯНЬТЕ ПРЕЗЕНТАЦІЮ 


Рамки для фото своими руками из подручных материалов
ВИДИ РАМОК ДЛЯ ФОТО
Необхідні матеріали та інструменти: ножиці, канцелярский ніж; олівець,  лінійка; клейовой пістолет; клей ПВА, картон.

Ідеї для декору рамки можете використати власні.


БАЖАЮ УСПІХІВ!
______________________________________________________

П’ЯТНИЦЯ  03.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 9 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
Тема: Корисні речі для інтер’єру школи, помешкання.
Виконання технологічних операцій.

Для дівчат: Вишивати власні вироби.

Для хлопців  ( на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині) , виготовити предмети інтер’єру ; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 3) за допомогою технології стрінг-арт виготовити предмет інтер’єру.

____________________ ____________________


П’ЯТНИЦЯ  03.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 8 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

 Тема: Декоративна подушка. Технологія вишивання стрічками.

Для дівчат: 1)Працювати з інформаційними джерелами. Розробити ескізний малюнок  виробу. 2)  Підготувати матеріали та інструменти для вишивання стрічками.

Додаткові проекти:
Для хлопців  ( на вибір): 1) за допомогою  технології  пірографії (випалювання на деревині) , виготовити предмети інтер’єру ; 2) за допомогою технології матчворку (конструювання із сірників) виготовити власний виріб; 3) за допомогою технології виготовлення листівок виготовити листівку до Великодня.

БАЖАЮ УСПІХІВ!

 ----------- ----------------------------------------------------------------

П’ЯТНИЦЯ  03.04.2020 РОКУ
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 5 КЛАС

ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: ПИСАНКА-ЗЕРНІВКА
Необхідні матеріали та інструменти: 
заготовка-основа з натурального яйця, кукурудзяна крупа, зерна кольорової квасолі, горох, клей.
        Для виготовлення писанок-зернівок використовуємо зерна різних культур. Це можуть бути половинки гороху та квасолі, насіння льону, рис, гречка, просо та інші.
    Для фону можна використовувати манну та кукурудзяну крупу, а для надання писанці темного забарвлення – мак.
Ідеї для створення писанок-зернівок










  Пасхальні яйця можна оздоблювати найрізноманітнішими способами: обклеюючи штучними квітами, крупами, бісером,вишиваючи по шкарлупі, обплітаючи бісером, у техніках «декупаж» та «квілінг» та іншими традиційними та нетрадиційними техніками. 
   Досить оригінальне виглядають яйця оздоблені за допомогою різноманітних круп та зерен. Ця техніка досить проста і базується на тому, що відповідно до певного малюнка на поверхню яйця наноситься клей, а вже на нього - крупи чи зерна. 
       Перевагою цього способу оздоблення пасхальних яєць є те, що можна використовувати різноманітні крупи та зерна, не залежно від їх форми та розмірів. Для початку необхідно створити ескіз майбутнього пасхального яйця, отім підібрати необхідні матеріали. За допомогою клею нанести зерна та крупи на поверхню заготовки-основи. Крупа та зерно добре клеїться на клей ПВА.
      Однак коли оздоблюють варені яйця, а не іншого роду заготовки, безпечніше використовувати клейстер, технологія приготування його надзвичайно проста: необхідно взяти стакан оди та розчинити у ній столову ложку муки, потім поставити суміш на маленький вогонь і помішувати. Коли вода закипить, маса почне гуснути. прокип'ятити масу протягом 3 хв.
ЕТАПИ ВИГОТОВЛЕННЯ:
       1. Виготовити заготовку-основу з шкарлупи яйця. 
      Спочатку потрібно проколоти яйце з обох боків та видути його. Шкарлупу необхідно промити під проточною водою, а середину яйця - мильним розчином. Яйце після цього потрібно ретельно просушити. Для надання шкарлупі додаткової міцності необхідно декілька разів середину заготовки залити клей ПВА. Кожного разу заливати невелику кількість клею та ретельно просушувати заготовку.
2. ПРИКЛАД ОЗДОБЛЕННЯ ПИСАНКИ-ЗЕРНІВКИ.
1.Розділити квасолю вздовж пополам
2. Намастити половинку квасолі клеєм
3. Викласти із квасолин квітку. В центр квітки приклеїти половинку горошини
 4. Аналогічно виконати квітку на іншому боці яйця
5. Від вершини яйця провести пензлем вузьку смужку клею та викласти на неї зерна гречки
6. Викласти зерна гречки довкола всього яйця
7.У верхній частині яйця викласти зернами гречки символи «ХВ»
8. У нижній частині яйця викласти зернами гречки символи «ВВ»
9. Вільну частину яйця змастити клеєм та посипати кукурудзяною крупою
Виготовити пасхальні яйця, використовуючи різні види круп та зерен.


БАЖАЮ УСПІХІВ!

                  ------------------------------------------------------------------------------------------------

ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 6 КЛАС
ЧЕТВЕР 02.04.2020 РОКУ
ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ВИКОНАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ

ТЕМА: МАТЕРІАЛИ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ПИСАНОК, ЇХ ВЛАСТИВОСТІ. ІНСТРУМЕНТИ ТА ПРИСТОСУВАННЯ (писачок, олівець, ложка, підставка металева під свічки, серветки з тканини). 

Поділ писанки

Закарпатські писанки1 поділ, кольори, символи, візерунки
Символіка кольорів
Червоний - мабуть є найбагатозначнішим кольором і найдавнішим. Символізує добро, радість життя, для молодих - надію на щасливий шлюб. Саме червоне яйце є головним символом Воскресіння, жертовності і небесного вогню. Символізує також пролиту за людей кров воскреслого Спасителя і радість життя.
Жовтий - небесне світило, тепло, врожай.
Зелений - означає весняне пробудження природи, надію, життя.
Блакитний - небо, повітря, чистота і здоров'я
Бурий, коричневий - землю і її приховану життєдайну силу.
Чорний - колір ночі, потойбіччя, всього невідомого і таємного. В писанці, будучи тлом, виявляє силу інших кольорів, так само, як в житті темрява дає змогу зрозуміти, що таке світло. Також символізує нескінченність життя людини, продовження буття після смерті.

Закарпатська писанка: символ сонцеЗакарпатська писанка, символ Хрест


Закарпатська писанка, символ зоря ружаЗакарпатська писанка, символ зоря ружа
Закарпатська писанка, символ гілка сосонка

Закарпатська писанка, символ гілка сосонка













2. СТВОРІТЬ ЕСКІЗ ДЛЯ ПИСАНКИ НА ОСНОВІ СИМВОЛІВ.



Крок 1.

Намалюйте два овали, а потім проведіть вертикальну лінію прямо посередині. 

Как нарисовать пасхальное яйцо на бумаге поэтапно

Крок 2.

Тепер почніть прикрашати яйця символами якими  Ви хочете.

Крок 3.

Намалюємо ще кілька декоративних ліній і точок. Зітремо допоміжну лінію з кроку один. 

Крок 4.

Ось і все, все готово. Розфарбуйте яйця.



 -------------------------------------------------------------------------------------------

    -----------------------------------------------------------------------------------------


ТЕХНОЛОГІЇ 10 КЛАС 01.04.2020

ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ середа  01.04.2020 РОКУ)
виконати до 08.04.2020 року

ТЕХНОЛОГІЇ
10 КЛАС
1. ТЕМА: "ВИГОТОВЛЕННЯ ВИРОБУ" 

  • Згідно  навчального  модулю"Техніки декоративно-ужиткового мистецтва"  продовжуйте виготовлення власного виробу (писанкарство, вишивка, декупаж). 
  •  Створіть у власних презентаціях технологічний етап виготовлення обраного вами  виробу.    
2. Опрацюйте ст. 31-38 підручника Технології (10-11 клас).

   -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ 7 КЛАС   01.04.2020

ЗАВДАННЯ
ДЛЯ САМОСТІЙНОГО ОПРАЦЮВАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
(ЗА РОЗКЛАДОМ середа  01.04.2020 РОКУ)


ТЕМА: ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО ТЕХНОЛОГІЮ ОЗДОБЛЕННЯ МОЗАЇКОЮ - МАРКЕТРІ. ВІДОМОСТІ ПРО ВИНИКНЕННЯ І ПОШИРЕННЯ ТЕХНІКИ МАРКЕТРІ. 
ОСНОВИ КОМПОЗИЦІЇ.

ЗАВДАННЯ:1. Прочитатйе  подану інформацію, випишіть основні поняття до робочого зошита.

Наш  проект-рамка для фото, яка за бажанням та за можливостями, може бути оздоблена за допомогою технології оздоблення по дереву - маркетрі.

         Мозаїка з деревини – це орнаментальне або сюжетне зображення, виконане з шматочків деревини або шпону.
Мозаїка має багато видів які відрізняють конструкційними матеріалами та технологією виконання. 
          Маркетрі є найбільш поширеним та складним видом мозаїки. Одні з видів мозаїки прості та не потребують специфічного набору інструментів. Інші більш складні за виконанням та потребують дефіцитних конструкційних матеріалів та специфічних інструментів.
Маркетрі вперше з'явилось після винайдення верстата для виготовлення струганого шпону в 16 ст. Найбільшого розквіту в Європі мозаїка в техніці маркетрі досягла в XVIII ст.  її широко використовували для прикрашання інтер'єрів та меблів.

Виріб, оздоблений маркетрі

 
Породи деревини.

Хвойні породи мають чітко виражену текстуру, однак вони неоднорідні за твердістю і їх порівняно важко обробляти. Тонкі планки та шпон легко лопає.

Листяні породи поділяють на дві груп: розсіяносудинні та кільцесудинні. 
Породи кільцесудинної групи мають шпон з приблизно однорідною твердістю та виражену текстуру. З розсіяносудинних порід отримують шпон з мало вираженим малюнком волокон.
Для виконання оздоблення в техніці маркетрі використовують переважно шпон різних порід деревини. 

Шпон - це тонкі пластинки деревини товщиною від 0,6 мм до 3 мм, отримані способом стругання, пиляння, лущення.
       Для мозаїки використовують пиляний або струганий шпон різних порід деревини з різним забарвленням та з різноманітним малюнком волокон. Тому складні мозаїкові набори виготовляють зі шпону десятків порід деревини. 
Елементи накладної мозаїки виконують з тонких планок товщиною 3-5 мм.

 Основи композиції. Стилізація зображень.

         Композиція – це поєднання окремих елементів (вставок) в єдине художнє ціле, що відображає задум автора. 
        Під час художнього конструювання часто виділяється головна частина оздоблення, яку називають центром композиції. 
           Орнаментальна композиція складається з простих, переважно геометричних, елементів.
           Сюжетна композиція відтворює подію, рослину, тварину або природу.
           Для гармонійного поєднання елементів між собою в композицію застосовують засоби композиції.
           Метричний ряд – повторення одного елемента або групи елементів з однаковим проміжком.
           Симетрія – однакове розміщення елементів відносно осі.
 Розрізняють дзеркальну симетрію. В ній одна половина є дзеркальним відображенням іншої.
 В поворотній симетрії елемент або група елементів повертається декілька разів на однаковий кут відносно осі обертання. Якщо елементи композиції розміщені неоднаково, то композиція вважається асиметричною.
В художньому конструюванні контраст та нюанс характеризують ступінь схожості або несхожості відношень між однорідними якостями у виробі. Контраст — це різко виражена різниця між однорідними якостями.  Нюанс – це незначні відмінності між однорідними якостями.
В мозаїці розповсюдженими є орнаменти з простих геометричних фігур або спрощених рослинних мотивів. 
     Орнамент — це узор (композиція) яка складається з впорядкованих елементів, що повторюються на основі метричного ряду. 
         Можна проявити свої творчі здібності і у створенні власних композицій орнаментального або сюжетного характеру. Комбінуючи прості геометричні фігури з використання засобів композиції можна отримати власні оригінальні композиції для виконання їх в техніці мозаїки.



Немає коментарів:

Дописати коментар